maandag 12 december 2011

Zo kan het ook

Maandag werd ik gebeld door het AMC of ik dinsdag om 9 uur aanwezig kon zijn voor het gesprek met de chirurg. Nou nee dus. Dinsdags is mamadag, afgesproken op mijn neefje te passen en Jean-Paul moest gewoon werken! Toch jammer dat ik eerst weken moet wachten en nu op stel en sprong kan komen. Ik snap dat men gaten probeert op te vullen, maar ik had liever 5 weken geleden een telefoontje gehad, dat ik 6 weken later aan de beurt was. 10 januari staat nu de afspraak.



Even later belde ook het AVL. Mijn afspraak van 9 januari is verplaatst naar 19 december. Nou dat is helemaal mooi! Aanstaande maandag mag ik dus al heen..:-))

Ondertussen brengen we de dagen snotterig onder een dekentje door! Maar daar is het weer ook naar dus dat scheelt ;-))



1 opmerking:

  1. Succes vandaag Jossie!! Hoop zo dat ze wat voor je kunnen doen, of nieuwe infromatie hebben waar je iets mee kan! x Ma (denk aan je hoor)

    BeantwoordenVerwijderen