dinsdag 26 februari 2013

Oei ik groei...

In de breedte...of diepte.....poeh wat gaat het snel dit keer. Niet alleen de buikomvang, maar ook de tijd.

Waar ik de vorige zwangerschap in alle rust m'n dagen doorbracht, veel sliep en de tijd voorbij kroop, stuitert er dit keer een 2 jarig meisje om me heen die de tijd weg blaast.
Zo'n 2 weken geleden was ze mee bij een ziekenhuiscontrole en sindsdien imiteert ze baby's hartje. Haar babypop krijgt overmatig flessen melk en flinke meppen om te boeren. Baby (dus mama's buik) krijgt kusjes, maar papa mag dat niet, want het blijft natuurlijk wel HAAR papa ;-))

Op een griepje na voel ik me goed de afgelopen weken, mag niet klagen.

Of toch....heel even dan.....ik liet me overhalen mee te gaan naar de 9 maandenbeurs, je weet wel, die beurs gekoppeld aan de huishoudbeurs. Samen met Yvette en Joarah (ik weet het; kindermishandeling!) waren we al vroeg op pad.
De file begon al op de snelweg bij de afslag Rai. In de buurt geparkeerd en na een kwartiertje lopen konden we de rij in met nog tig dikke buiken. Ik heb er vol verbazing rond gelopen en bedacht dat dit serieus de laatste keer was dat ik heen ging. Duizenden hysterische koopzieke vrouwen struikelend over de trekkarretjes, (voor)dringend in een rij voor een gratis artikel om vervolgens kwaad te worden dat het op is.
Na een rondje babymeuk, deden we een poging bij de eethal (de hal waar voedselproducten worden aangeboden om te proeven of voordelig in te kopen) daar trok ik zo'n beetje groen weg van de drukte…TOT ik heel groot Milka zag staan :-) We hebben ons een weg gebaand (over tenen en met de ellebogen) door de massa en ontzettend voordelig chocola ingeslagen (nou jaaa...voordelig...dan moet je je toegangskaartje, parkeerkosten en het vermogen dat was neergeteld voor het halve stokbrood van la place niet meerekenen….)
Evengoed gezellig hoor, daar niet van...en tassen vol gratis .....................folders...euhm tja...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten