dinsdag 17 april 2012

Het is wel een beetje raar, 32 jaar...

En toen was er weer een jaar voorbij :-)
32, dat was altijd heel oud, toen ik nog niet oud was.

Je weet wel, die vrouwen die niet meer snappen wat in de mode is...of hip... Of is hip al geen hip woord meer? 
Zij die hun grijze haren verven, liters anti-rimpelcreme smeren, maar ook bakken make-up nodig hebben om er iets fatsoenlijks van te maken. Om maar niet over de collectie corrigerende sl......ssssssht....

IK dus.....

Ik heb me er bij neergelegd. Ik voel me ook niet vreemder of kreupeler dan gisteren.
Je bent zo jong als je je voelt...tjeeeeeeeemie wat klinkt dát bejaard!

Misschien ga ik gewoon weer vergeten dat ik jarig was. 
Aan de andere kant, is het stiekem wel iets groots om te mogen vieren. En geloof me, daar gaat mijn zelfgemaakte chocoladetaart mij zeker nog een week aan helpen herinneren.... ;-)

3 opmerkingen:

  1. Je appeltaart was echt heeeerrrrrlijk!!!! Die mag je voor mijn verjaardag ook bakken enne ik ben nog veeel ouder whahaha xx ma

    ps: 1 voordeel jij kunt je geen kinderliedjes van vroeger herinneren, ik wel, en die zijn heel oud lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je appeltaart was heerlijk!! Die mag je voor mijn verjaardag ook bakken.

    xx ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeps hij deed het toch hahaha

    BeantwoordenVerwijderen