maandag 3 oktober 2011

Terug van weggeweest

En daar zat ik weer op mijn oude vertrouwde plekje. Oh nee, dat is niet helemaal waar. Inmiddels is onze kamer verbouwd, hebben we geen vaste, maar flexplekken en heb ik maar liefst 4 nieuwe collega's. Ik heb weer een paar uur gewerkt en dat was best fijn! Wel vermoeiend, al gapend ben ik naar huis gereden en eenmaal thuis m'n bed ingedoken.

Uiteindelijk ben ik bij elkaar toch zo’n 8 maanden weg geweest. Na mijn zwangerschapsverlof heb ik ongeveer 1 week op kantoor doorgebracht, vervolgens kwakkelend thuis gewerkt en toen kwam ik in het ziekenhuis terecht en ging de medische molen draaien.

Voorlopig ga ik op therapeutische basis aan het werk, de ochtenden. Fijn is ook dat wij werken volgens HNW (het nieuwe werken) en dat ik dus ook de mogelijkheid heb om thuis te werken. Maar even het huis uit, nadenken over kwaliteitsverbetering enzo, dat is toch wel wat, tja....wat...euhm...verfrissender.

Maandag heb ik een afspraak met mijn arts en tevens een afspraak met een dermatoloog van het AMC.
Ben ik erg benieuwd naar. Ik zal eens een goeie oma onderbroek opzoeken (lees: groot, gaat- en naadloos) en de benen ontharen. Ja, niet dat het die arts boeit, maar mij wel!
Tijdens de bevalling van Joarah zei de verpleegster die een plakker op mijn been moest plakken "even zoeken naar een plek waar niet zoveel haar zit". Kan ik even door een gat zakken? Moet ik dan echt uitleggen dat ik als hars-model voor mijn nicht haar examen de boel moest laten groeien. Zucht.
Of een vriendin van mij die naar de fysio moest en de meneer haar vroeg haar broek uit te doen en aangaf dat ze voorover moest bukken. Toch fijn als je dacht dat hij het zo ook wel kon zien. Stond ze daar....in haar string.
En mijn zusje die laatst ook naar de dermatoloog was. Zich uit moest kleden en in haar onderbroek in het midden van de kamer moest staan, waarna de arts met een soort van vergrootglas om haar heen ging lopen. Hoewel DIE arts waarschijnlijk niet blij was met haar degelijke onderbroek. Hij was toch ook benieuwd of zij geen moedervlekken op haar bil heeft "Nee die heb ik niet" "hmmm ik ga toch even kijken" Hoppatee...

Nee....ik kijk (er) wel (naar) uit... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten