dinsdag 3 april 2012

Niet in de lengte en niet in de breedte :-))

Ook niet in de diepte, of hoogte. Het is maar net hoe je het bekijkt.
De uitslag van de echo is binnen.


De tumor in mijn lever is niet gegroeid! Daar worden we blij van. Dat is een taartje waard. Oh nee, we zijn nog steeds aan de lijn.



Je vraagt je inmiddels af of er nog wel iets van me overblijft, nou zat hoor, veel te veel nog!  Wat een tegenvaller, boven je 30e levensjaar is het OVER met de pret. Dan gaat het er echt niet zo makkelijk meer af. Om over het uitgerekte deel maar helemaaaaal niet te spreken...
Nu ben ik ook wat lakser de afgelopen weken...en grijp ik elke mogelijkheid aan om de sportschool, het zwembad, of elk ander sportevenement af te zeggen.

Maar goed, van het niks doen, is die tumor toch niet gegroeid.....dus tja...daar is dan ook wat voor te zeggen :-)

De precieze OK (lees oooo- kaaaaaa, geen keeee ;-) ) datum kon ze me nog niet vertellen, maar wel dat het de 1e week van augustus zal worden. Ook op mijn verzoek :-).
3 a 4 weken van tevoren krijg ik een oproep waarin de exacte datum is aangegeven.

Ik ben opgelucht en toch een tikkeltje nerveus. Het lijkt ver weg, maar het is helemaaaal niet ver weg. De tijd vliegt echt voorbij. Maar ook zat leuks in het vooruitzicht. We gaan ervoor!

1 opmerking:

  1. Ja echt! kan niet wachten hoor 29-6-2012 nog minder dan 2 maanden (sorry) xx ma

    BeantwoordenVerwijderen